Faceți căutări pe acest blog

Supa de pui cu lapte de cocos



O reteta pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania
Luna aceasta gazada este doamna Iancu Lubita, cu al sau blog Lulu - Povesti din Bucatarie 
Ne-a provocat sa pregatim orice preparat din urmatoarele categorii: "Mancaruri cu legume", "Supe" si "Alte dulciuri"
De data asta am ales preparatul "de suflet" propus.
Recunosc, am vazut de mult aceasta supa, am avut-o pe lista s-o pregatesc, dar de fiecare data am trecut peste ea. Ma bucur nespus de mult ca a ales-o, pentru ca asa am incercat-o si eu :P
Ne-a placut foarte mult gustul dulce al laptelui de cocos combinat cu lamaia si puiul. 
Multumesc, doamna Lubita!

INGREDIENTE:

  • 300g piept de pui;
  • 400 ml  lapte de cocos (o cutie);
  • un ardei;
  • sucul de la o jumatate de lamaie;
  • 2 linguri ceapa verde tocata;
  • 2 linguri ulei de masline;
  • o lingurita ghimbir macinat;
  • o lingura bulgarasi de savoare;
  • sare;
  • piper;
  • 600 ml apa.

MOD DE PREPARARE:
  1. Ardeiul se taie bastonase mai scurte si se caleste in 2 linguri de ulei de masline si 2 linguri de apa.
  2. Se adauga ghimbirul macinat, se lasa cateva minute, apoi se pune laptele de cocos, 600ml apa, pieptul de pui taiat fasii, bulgarasii de savoare, sare si piper.
  3. Se lasa sa fiarba 30 min, apoi se pune zeama de lamaie si se mai lasa 5-10 min pe foc.
  4. Se serveste calda.
  5. Pofta buna!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu