Faceți căutări pe acest blog

Tarta cu cocos si ciocolata alba


Nu stiu daca am mai spus, dar cocosul este preferatul meu. Imi place sa-l folosesc in toate felurile lui (fulgi, ulei, unt, fruct, deshidratat, lapte). Uleiul de cocos il folosesc si pentru ingrijirea pielii si a parului, nu numai in mancare. :)
Am aflat de provocarea celor de la Vegis.ro in ultima zi, am trimis mail, iar in urmatoarea zi am primit confirmarea ca ma numar printre bloggerii participanti.
Imediat am stiut ce o sa pregatesc :D De mult ma gandeam la aceasta tarta, iar uleiul de cocos Bio Niavis este perfect pentru blat.


INGREDIENTE:
  • Pentru aluat:
  • Pentru crema:
    • 200ml frisca lichida;
    • 200g ciocolata alba;
    • 250g mascarpone;
    • 3 linguri zahar pudra;
    • 2 linguri fulgi de cocos.
  • Pentru decor:
    • fructe de padure.


MOD DE PREPARARE:
  1. Pentru aluat, faina se cerne si se amesteca cu un praf de sare.
  2. Se adauga uleiul de cocos (se lasa la temperatura camerei cu cateva ore inainte), apoi se strange in degete si se amesteca cu faina, incet, pana se formeaza cocoloase.
  3. Se pune apa si se amesteca, pana se formeaza o bila.
  4. Aluatul se pune intr-o forma de tarta si se impinge cu degetele, pana ia forma tavii.
  5. Se baga la cuptorul preincalzit (180grade), 15-20min.
  6. Se lasa la racit si se pregateste crema.
  7. Pentru crema, se topeste ciocolata in frisca lichida, fara sa fiarba.
  8. Se lasa la racit, apoi se mixeaza pana se ingroasa putin.
  9. Mascarponele se freaca la treapta mica impreuna cu zaharul pudra, apoi se pune cate o lingura peste ciocolta topita.
  10. Se incorporeaza bine, apoi se adauga fulgii de cocos si se lasa la frigider.
  11. Crema se pune peste blat, apoi se decoreaza cu fructe de padure,
  12. Se tine la rece cateva ore, apoi se serveste.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu