Faceți căutări pe acest blog

Ciorba de vacuta


O reteta pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania
Luna aceasta gazda este Margareta Cismasiu, cu al sau blog.
Ne-a provocat sa pregatim o reteta din urmatoarele categorii: PRAJITURI, SUPE/CIORBE SI APERITIVE. 

INGREDIENTE:
  • 500g carne de vita cu os;
  • 1 morcov;
  • 1 ardei;
  • o buc. radacina de telina;
  • o buc. radacina de patrunjel.
  • o jumatate de dovlecel;
  • 4 rosii;
  • 2 cartofi;
  • sare;
  • piper;
  • telina (la plic).

MOD DE PREPARARE:
  1. Carnea de vita se spala, apoi se pune la fiert cu sare. 
  2. Eu am pus-o in oala sub presiune si am lasat-o 50 min de cand a inceput sa fiarba.
  3. Intre timp, am pregatit legumele.
  4. Ceapa, morcovul si ardeiul le-am tocat marunt, iar radacinile cubulete mai mici.
  5. Le-am pus in oala si le-am lasat sa fiarba 30min.
  6. Am taiat rosiile, dovlecelul si cartofii cubulete, apoi le-am pus in oala.
  7. Am potrivit gustul de care si piper si am mai lasat pe foc pana au fiert cartofii.
  8. La sfarsit, am adaugat telina uscata.
  9. Am servit cu ardei iute si cu otet de la ardei.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu