Faceți căutări pe acest blog

Parada Weekend cu spor - iulie 2016


In luna iulie 2016 am fost gazda provocarii "Weekend cu spor", initiata de Stefania Anastasiu.
Imi place foarte mult descrierea facuta de Stefania despre provocare, fiind 100% de acord cu ea: "De ce "Weekend cu spor" ? Pentru ca eu, ca si alte gospodine, cred, simtim ca sambata si duminica, in cele doua zile libere, avem un spor mai mare la gatit, la scris pe blog, la stat prin bucatarie si incercat tot felul de bunatati si retete noi...."

Am propus 3 categorii de retete:


Monica Horoiu a pregatit o Musaca cu dovlecei, minunata idee, o sa incerc si eu ;)


Iancu Lubita s-a oprit la un Chec aperitiv cu sunca, porumb si masline, forte gustos. ma bucur i-a fost pe plac.


A doua reteta probata de doamna Iancu Lubita a fost Paste cu pui si sos de rosii. A folosit niste paste interesante, care arata foarte bine :D





Oana Durican a pregatit Bruschete, care arata foarte bine si sunt foarte gustoase.




Cristina Iuliana Pana a pregatit niste chiftele foarte gustoase, Chiftelute aplatizate din dovlecei.



Margareta Cismasiu a pregatit Pulpe de pui cu legume la cuptor, alegand sa foloseasca legume proaspete, ceea ce e minunat, tinand cont ca suntem in plin sezon.


Initiatoarea acestei provocari, Stefania Anastasiu, a ales sa pregateasc reteta mea de Ficatei in sos de gogosari si rosii.

            Multumesc ca ati acceptat provocarea si ma bucur ca ati gasit retete pe gustul vostru, pe blogul meu :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu