Faceți căutări pe acest blog

Pizza cu ton


A doua reteta pentru "Provocarea bloggeritelor traditionale", initiata de Gina Bradea, in colaborare cu Foodville
Nu uitati de concurs, puteti castiga un cos plin cu bunatati de la Foodville, identic cu cel pe care l-am primit eu ;)
 Tot ce trebuie sa faceti e sa intrati pe blogul Ginei Bradea si urmati pasii. Mai multe despre concurs aici.

INGREDIENTE:

  • Pentru aluat:
    • 300g faina cernuta;
    • 130ml apa calduta;
    • 25g drojdie;
    • 2 linguri ulei de masline de la Foodville;
    • o jumatate de lingurita de zahar;
    • sare.
MOD DE PREPARARE:
  1. Drojdia se amesteca cu zaharul, sarea si apa calduta, apoi se adauga peste faina cernuta si se framanta.
  2. Se acopera bolul cu un prosop si se lasa sa creasca.
  3. Cand a crescut, aluatul se imparte in doua.
  4. Se intinde aluatul pe rotund si se pune intr-o tava de tarta/pizza cu hartie de copt.
  5. Se pune ketchup, cascaval ras, bucatile de ton, maslinele fara samburi, prorumbul, anghinarele taiate in 4, ardeiul taiat feliute, apoi cascaval ras.
  6. La fel se procedeaza si cu al doilea aluat.
  7. Se baga la cuptor pentru 20-25min.
  8. Tonul imi place la nebunie, asa ca trebuia sa-l incerc :P. Este foarte gustos, abia m-am abtinut sa nu-l manac asa "gol" :))) iar maslinele de la Foodville  sunt foarte, foarte bune, carnoase si nu prea sarate, perfecte pentru gustul meu.
  9. Pofta buna!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu