Faceți căutări pe acest blog

Salata cu macrou afumat


INGREDIENTE:

  • 400 g macrou afumat (2 buc);
  • 300 g porumb dulce (o conserva);
  • 200 g sfecla rosie murata;
  • o ceapa rosie;
  • 4-5 linguri de maioneaza;
  • 2 oua fierte;
  • zeama de lamaie;
  • rosii cherry si patrunjel - pentru decor.
MOD DE PREPARARE:

  1. Am pus ouale la fiert, am taiat ceapa fideluta si am curatat pestele de oase si piele, apoi l-am taiat in bucati mai mici.
  2. Porumbul l-am scurs bine si l-am stropit cu zeama de lamaie, iar sfecla am taiat-o cubulete.
  3. Maioneza am facut-o rapid dintr-un galbenus crud, un varf de lingurita de mustar, ulei, sare si putina zeama de lamaie.
  4. La sfarsit, am amestecat maioneza cu sfecla rosie, apoi le-am asezat in straturi (sfecla, porumb, ceapa, peste) si am decorat cu rosii cherry si patrunjel.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu