Faceți căutări pe acest blog

Ciorba de pui a la grec


INGREDIENTE:

  • 2 piepti de pui;
  • 2 cepe;
  • 2 morcovi;
  • o bucata radacina de telina;
  • o bucata radacina de pastarnac;
  • 100 g orez;
  • 500 g smantana;
  • 5 galbenusuri;
  • 1-2 lamai (depinde cat de acre sunt);
  • patrunjel;
  • sare;
  • piper.
MOD DE PREPARARE:
  1. Carnea de pui am spalat-o, apoi am pus-o la fiert intr-o oala plina cu apa si am luat spuma din cand in cand.
  2. Intre timp, am pregatit legumele, le-am spalat si le-am taiat in bucati mai mici, apoi le-am calit in putin ulei.
  3. Orezul l-am lasat la inmuiat in apa.
  4. Cand a fost gata carnea de pui, am scos-o sa se raceasca, apoi am taiat-o cubulete.
  5. Apa in care a fiert carnea am impartit-o in doua (jumatate am lasat-o pe foc, jumatate am lasat-o sa se raceasca).
  6. Am pus legumele peste jumatatea de apa care am lasat-o pe foc.
  7. Am fiert legumele 15 min, apoi am adaugat puiul maruntit, orezul, sare si piper.
  8. Am lasat pe foc pana s-a fiert orezul.
  9. Separat, intr-un bol, am amestecat smantana cu galbenusurile si zeama de lamaie, apoi am adaugat, putin cate putin, jumatatea de apa care am lasat-o la racit.
  10. Am adaugat compozitia in oala, peste legume si carne, am pus patrunjel tocat si am mai dat de doua ori in foc.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu