Faceți căutări pe acest blog

Chec cu portocale si fructe confiate






O reteta delicioasa pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania
Luna aceasta gazada este doamna Iancu Lubita, cu al sau blog Lulu - Povesti din Bucatarie 
Ne-a provocat sa pregatim o reteta din urmatoarele categorii: Dulciuri cu fructe, Preparate de post si Aperitive. Eu am ales din categoria "Dulciuri cu fructe" o reteta de chec, fiind si de post.
A iesit o minunatie de chec, care s-a evaportat dupa fotografiile de final :)))


INGREDIENTE:

  • o cana cu zahar;
  • o cana suc de portocale (proaspat stors);
  • 1/3 cana ulei;
  • 2 cani faina;
  • esenta de portocale;
  • un pliculet praf de copt;
  • fructe confiate (eu am folosit merisoare).
MOD DE PREPARARE:
  1. Am mixat zaharul cu sucul de portocale, pana s-a topit zaharul, apoi am adaugat uleiul si esenta.
  2. Am amestecat faina cu praful de copt, apoi am adaugat-o, putin cate putin, peste celelalte ingrediente, amestecand bine, sa nu se faca cocoloase.
  3. Toata compozitia am turnat-o intr-o tava de chec, unsa cu ulei si am pus pe deasupra merisoarele confiate.
  4. Am bagat tava la cuptorul preincalzit, pentru 40 min.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu