Faceți căutări pe acest blog

Negresa cu ananas si ciocolata


Am venit cu o noua reteta pentru provocarea Cutia Misterelor, initiata de Cerasela, cu al ei blog Bunatati de prin lume adunate, mai multe despre aceasta frumoasa provocare gasiti aici.
Blog-gazda in luna februarie este Blogul Ancai - Prajituri si alte bunatati de la Anca, ea provocandu-ne sa pregatim preparate cu urmatoarele ingrediente: carne de pasare, lapte/iaurt, crema de branza/branza, oua, ciocolata, orez, vin, citrice, radacinoase, iar vedete lunii februarie este ANANASUL. 
De aceasta data am ales sa pregatesc ceva dulce si am folosit din lista de ingrediente: oua, ciocolata si vedeta lunii, ananasul. 

INGREDIENTE:
  • 4 oua;
  • 200 g unt;
  • un pahar zahar;
  • un pahar faina;
  • 2 linguri cacao;
  • o jumatate de ananas;
  • 50 g ciocolata neagra (70% cacao);
  • o lingura ciocolata de menaj razuita.
MOD DE PREPARARE:
  1. Am curatat ananasul, l-am taiat rondele si am scos partea mai tare din mijloc. Am oprit 4 rondele, restul l-am taiat cubulete.
  2. Am taiat untul in cubulete, l-am pus intr-un castron si l-am bagat la cuptorul cu microunde sa se topeasca.
  3. Cand s-a topit l-am pus intr-un vas mai mare, am adaugat zaharul si am amestecat, pana s-a omogenizat compozitia.
  4. Ouale le-am mixat, pana s-au facut spuma, apoi le-am adaugat peste unt.
  5. Am adaugat si faina cu cacao (cernute) si am amestecat.
  6. Am pus compozitia intr-o tava (23x23cm), am adaugat cubulete de ananas, ciocolata rasa si ciocolata neagra rupta in bucatele, iar la sfarsit rondelele de ananas.
  7. Am bagat la cuptor pentru  30 min














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu