Faceți căutări pe acest blog

Tort Amandina


INGREDIENTE
  • Un blat de tort, reteta aici;
  • Crema: 5 galbenusuri; 8 linguri de zahar pudra, 3 linguri cacao, 250 g margarina savoare de unt Rama, esenta de rom;
  • Sirop: o cana de zahar, o cana de apa, esenta de rom, o lingura de ness;
  • Glazura: 150 g ciocolata neagra, 150ml frisca lichida.

MOD DE PREPARARE:
  1. Pentru crema, am topit margarina si am mixat-o bine cu 4 linguri de zahar, pana s-a facut spuma. Am amestecat cu mixerul, pe bain-marie, galbenusurile cu restul de zahar, pana si-au dublat volumul, cam 10 min. Apoi am luat de pe foc si am adaugat esenta de rom si cacao. Am amestecat crema de galbenusuri cu spuma de margarina, apoi am lasat-o putin la rece.
  2. Pentru sirop, am caramelizat zaharul, apoi am adaugat apa, putin cate putin, romul si nesul (l-am frecat cu putin zahar, apoi l-am pus).
  3. Pentru glazura, am rupt ciocolata in bucati mici si am pus-o pe foc impreuna cu frisca lichida. Am amestecat pana s-a topit ciocolata, apoi am lasat-o la racit, pana am asamblat tortul.
  4. Am taiat blatul in doua, l-am insiropat, am pus crema (am oprit putina crema pentru decor), al doilea blat, insiropat si el, glazura si l-am ornat cu crema oprita.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu