Faceți căutări pe acest blog

Tocanita de vita


INGREDIENTE:
  • 700 g carne de vita;
  • 2 cepe rosii;
  • un ardei capia;
  • un morcov;
  • 2 linguri rosii la borcan;
  • 2 linguri bulion;
  • un cub Maggi de vita;
  • sare, piper;
  • usturoi granulat;
  • boia dulce;
  • patrunjel.
MOD DE PREPARARE:
  1. Am taiat carnea bucati mai mici, am spalat-o, apoi am pus-o sa se prajeasca in putin ulei.
  2. Am curatat, spalat si tocat legumele.
  3. Intr-o cratita, separat, am pus apa la fiert, apoi am adaugat un cub de vita.
  4. Cand s-a prajit putin carnea, am adaugat ceapa, am lasat-o sa se caleasca si ea, apoi am adaugat si celelalte legume. 
  5. Le-am calit putin si pe ele, apoi am adaugat apa fiarta, rosiile, bulionul si condimentele.
  6. Am lasat sa fiarba, am potrivit gustul cu sare si piper, apoi am adaugat patrunjel, 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu