Faceți căutări pe acest blog

Salata boeuf


INGREDIENTE:

  • 1 kg carne de vita;
  • 600 g piep de pui;
  • 10 cartofi;
  • 6 morcovi;
  • 2 borcane castraveti murati;
  • 2 borcane gogosari;
  • 500 g mazare
  • maioneza: 5 galbenusuri crude, 5 galbenusuri fierte, o lingura mustar, zeama de lamaie, putina apa minerala, sare, ulei

MOD DE PREPARARE:
  1. Am spalat cartofii,  morcovii i-am curatat, apoi i-am pus, separat, in apa fiarta.
  2. Mazarea am pus-o in apa clocotita.
  3. Carnea am spalat-o, am taiat-o in bucati mai mari si am pus-o, in vase diferite, la fiert.
  4. Intre timp, am tocat castravetii si gogosarii, apoi i-am pus la scurs si m-am apucat de maioneza.
  5. Carnea am taiat-o marunt, la fel si legumele fierte.
  6. Am amestecat legumele cu carnea, am adaugat sare si maioneza.
  7. Am pus in 4 vase mari si am ornat.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu