Faceți căutări pe acest blog

Paste cu sos de rosii


INGREDIENTE:

  • 250 g paste cu leurda;
  • o ceapa;
  • 150 g rosii uscate in ulei;
  • o jumatate de conserva de rosii in suc;
  • 3 linguri bulion;
  • 3 linguri sos de rosii cu ardei (de casa);
  • patrunjel;
  • sare;
  • piper.

MOD DE PREPARARE:
  1. Am pus apa la fiert cu sare, apoi am adaugat pastele si le-am lasat 7 min.
  2. Intre timp, m-am apucat de sos.
  3. Ceapa si rosiile uscate le-am taiat marunt.
  4. Am calit ceapa, apoi am adaugat rosiile uscate. Dupa ce s-au calit rosiile uscate, am adaugat celelalte ingrediente si 2 linguri de apa de la paste. Am potrivit gustul cu sare si piper si am lasat sa fiarba, pana au fost gata pastele, apoi am adaugat patrunjel tocat.
  5. Am adaugat pastele peste sos si le-am amestecat.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu