Faceți căutări pe acest blog

Conopida cu sos alb


INGREDIENTE:

  • o conopida;
  • o jumatate de gogosar rosu;
  • o cutie (300 g) porumb dulce;
  • 50 g cascaval ras;
  • 2 oua;
  • sare, piper;
  • sos: 200ml smantana lichida, o lingura smantana; 150g cascaval, 50 g mozzarella, un cub de unt.


MOD DE PREPARARE:

  1. Am fiert conopida in apa cu sare, 15min, apoi am asezat-o intr-un vas termorezistent.
  2. Am taiat gogosarul feliute si l-am adaugat peste conopida, apoi am pus si porumbul si am presarat cu sare si piper.
  3. Pentru sos, am pus untul in tigaie, am adaugat cascavalul si mozzarella date pe razatoare, apoi smantana, am amestecat si le-am lasat pe foc 2 min.
  4. Am adaugat sosul peste conopida.
  5. Am batut doua oua cu sare, le-am pus pe deasupra, apoi am presarat cascaval ras.
  6. Am bagat vasul 20 min in cuptr, pana s-a rumenit.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu