Faceți căutări pe acest blog

Blat de tort


INGREDIENTE:

  • 7 oua;
  • 7 linguri zahar pudra;
  • 3 linguri de lapte;
  • 3 linguri de ulei;
  • 3 linguri cacao;
  • 7 linguri faina;
  • un plic praf de copt.
MOD DE PREPARARE:

  1. Am cernut faina si am amestecat-o cu praful de copt si cacao.
  2. Am mixat albusurile tare, amestecand cate o lingura de zahar.
  3. Cand s-au intarit, am adaugat galbenusurile (pe rand), laptele, uleiul, am amestecat bine cu mixerul intr-o treapta mica, apoi am adaugat, putin cate putin, faina, amestecand cu o spatula, de jos in sus.
  4. Am tapetat o forma de tort cu foaie de copt (diametrul de 28cm), am adaugat aluatul si am dat la cuptor pentru 25 min.
  5. Am verificat cu scobitoarea daca a fost gata si l-am lasat la racit pana a doua zi.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu