Faceți căutări pe acest blog

Turta dulce


INGREDIENTE:
Pentru aluat:
  • 250g miere;
  • 100 g zahar brun;
  • 1 plic zahar vanilat;
  • 1 plic zahar vanilat cu scrtisoara;
  • 1 ou;
  • 25 ml esenta de rom;
  • 400g faina;
  • 2 lingurite amestec pentru turta tulce;
  • un pliculet praf de copt.
Pentru glazura:
  • un albus;
  • 3 linguri zahar pudra;
  • 2 linguri lapte cald.

MOD DE PREPARARE:
  1. Intr-o cratita, am pus mierea si tot zaharul, le-am incalzit, apoi le-am pus intr-un castron.
  2. Am adaugat oul si romul si am mixat pana s-a facut spuma.
  3. Faina am amestecat-o cu praful de copt si amestecul de turta dulce, apoi am incorporat, putin cate putin, in compozitia spuma.
  4. Am framantat bine aluatul, apoi am format bilute, pe care le-am turtit putin.
  5. Am pus turta dulce intr-o tava cu foaie de copt si am bagat in cuptorul preincalzit pentru 15-20 min.
  6. Am pus lapte la fiert, din caream luat doua linguri pentru glazura, iar din restul am facut lapte cu cacao.
  7. Am batut albusul cu un praf de sare, nu foarte tare si am adaugat cate o lingura de zahar pudra, mixand continuu, apoi 2 linguri de lapte cald.
  8. Am tavalit turta dulce prin glazura, apoi le-am asezat pe platouri (se pot pune pe un gratar) si le-am bagat in frigider pana a doua zi.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu