Faceți căutări pe acest blog

Mini burgeri


INGREDIENTE:
  • 1 kg carne tocata;
  • 15 felii bacon;
  • o capatana de usturoi;
  • o ceapa rosie mare;
  • cateva felii de cascaval;
  • sare, piper, boia dulce;
  • 2-3 rosii;
  • o salata verde;
  • cateva chifle
  • cativa cartofi pentru prajit
MOD DE PREPARARE:
  1. Baconul l-am taiat cubulete, usturoiul l-am curatat si pisat, iar ceapa am tocat-o marunt.
  2. Am pus baconul intr-o tigaie cu ulei incins, iar cand s-a prajit, am adaugat ceapa si usturoiul, apoi am condimentat cu sare, piper si boia. Am lasat pe foc pana s-a calit ceapa.
  3. Am scos baconul pe un servetel de hartie, sa se scurga de surplusul de ulei.
  4. Am lasat sa se raceasca, apoi am amestecat cu carnea tocata si am formeat burgerii.
  5. Am prajit burgrii cate 5 min pe fiecare parte. Cand si-am intors pe a doua-a parte, am pus cate o feliuta de cascaval deasupra (am taiat feliile de cascaval in 4, sa fie cat burgerii). Au iesit 40 de burgeri.
  6. Am taiat chiflele pe jumatate, am adaugat o frunza de salata, o felie de rosie si un burger sau doi (depinde cat de mici au iesit). Se pot pune si sosuri (ketchup, mustar, maioneza etc).
  7. I-am servit cu cartofi prajiti.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu