Faceți căutări pe acest blog

Cheesecake cu jeleu de zmeura


INGREDIENTE:

  • Pentru blat: 250g biscuiti; 200 g unt.
  • Pentru umplutura: 500 g mascarpone; 100 ml frisca lichida; o cana de zahar; 2 lingurite coaja de lamaie+portocala; o ligurita esenta de lamaie, un plic de gelatina
  • Pentru jeleu: 400 g zmeura congelata; un pahar de zahar, 2 plicuri de gelatina

MOD DE PREPARARE:
  1. Am zdrobit biscuitii cu palma sa ramana bucati mai mari, i-am amesttecat cu untul topit, apoi i-am pus intr-o forma cu peretii detasabili.
  2. Am presat bine, apoi am bagat forma o ora la frigider.
  3. Intre timp, m-am apucat de crema. 
  4. Am mixat mascarponele cu zaharul, esenta si coaja de lamaie + potocala, iar frisca am mixat-o separat.
  5. Gelatina am lasat-o 10 min la inmuiat in apa, in doua pahare (un plic pentru frisca si 2 plicuri pentru jeleu).
  6. Am amestecat frisca cu gelatina, apoi am adaugat peste crema mascarpone.
  7. Am scos blatul de la frigider si am adaugat crema, apoi l-am bagat din nou la rece, pana am facut jeleul.
  8. Am lasat zmeura la dezghetat, apoi am fiert-o 5 min impreuna cu zeama pe care a lasat-o si zaharul. Daca este putina zeama se mai adauga apa.
  9. Am lasat sa se raceasca putin, apoi am adaugat  gelatina si am amestecat.
  10. Cand s-a mai racit, am adaugat jeleul peste crema si am bagat la frigider pana a doua zi.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu