Faceți căutări pe acest blog

Cheesecake cu citrice


Cheesecake-ul este desertul nostru preferat. E foarte rapid si gustos, iar de fiecare data il pregatesc in alt mod, cu diferite umpluturi. Cu fructe sau simplu, este absolut minunat.
De aceasta data, am incercat cu portocale, grepfruit si pomelo si a fost pe placul tuturor.

INGREDIENTE:
  • Pentru blat: 300g biscuiti; 200 g unt.
  • Pentru umplutura: 750 g mascarpone; 150 ml frisca lichida; o portocala, 4 felii pomelo, 3 felii grepfruit, o cana de zahar; 2 pliculete zahar vanilat, 2 lingurite coaja de lamaie+portocala; o ligurita esenta de lamaie, 
  • Pentru topping: 4 portocale; 2 felii pomelo, 4 felii grepfruit, doua pahare de zahar, 2 plicuri de gelatina

MOD DE PREPARARE:
  1. Am zdrobit biscuitii la chopper, i-am amestecat cu untul topit, apoi i-am pus intr-o forma cu peretii detasabili. Am presat bine si am bagat la frigider pentru o ora.
  2. Gelatina am lasat-o la inmuiat 10 minute in apa, fiecare plic separat.
  3. Am mixat mascarponele cu zaharul, esenta si coaja de lamaie + portocale, iar frisca am mixat-o separat.
  4. Am adaugat un plic de gelatina in frisca, am amestecat, apoi am pus si fructele taiate bucati mici.
  5. Frisca cu fructe am incorporat-o in crema de mascarpone, apoi am pus toata compozitia peste blatul de biscuiti.
  6. Am pus fructele pe foc cu zaharul si putina apa.
  7. Am lasat sa fiarba pana s-au inmuiat, apoi am adaugat gelatina dizolvata si am lasat sa se raceasca. 
  8. Am adaugat peste crema si am lasat peste noapte la frigider.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu