Faceți căutări pe acest blog

Carne de porc cu unt aromat si sos de ciuperci


INGREDIENTE:

  • 6 bucati de carne de porc
  • 80 g unt
  • 2 lingurite cimbru uscat
  • 500 g ciuperci champignon brune
  • 300 g mix de ciuperci congelate
  • 3 linguri smantana 
  • patrunjel
  • sare, piper


MOD DE PREPARARE:

  1. Carnea am dat-o cu sare si piper si am dat-o la frigider.
  2. Untul l-am scos mai devreme sa ajunga la temperatura camerei. Cand s-a inmuiat, am adaugat cimbrul si l-am frecat bine, apoi l-am bagat in frigider.
  3. Le-am lasat 45 de minute in frigider.
  4. Am uns cu unt un vas termorezistent, am asezat carnea si am pus bucatele de unt pe deasupra, am adaugat 2 pahare cu apa, apoi am bagat in cuptor pentru 2 ore.
  5. Ciupercile brune le-am taiat diferite forme (si subtiri si mai mari), iar cele congelate le-am lasat la scurs.
  6. Intr-o tigaie cu putin ulei, am pus ciupercile taiate, am amestecat, am presarat sare, piper si am adaugat putina apa. Cand s-au inmuiat, am adaugat si mixul de ciuperci. Le-am lasat pe foc 2-3 min, apoi am pus jumatate din compozitie intr-un blender, am adaugat smantana, putina apa si am mixat pana s-a format un sos, apoi l-am pus peste ciupercile ramase in tigaie. Am amestecat, am potrivit gusttul cu sare si piper, apoi am adaugat patrunjel.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu