Faceți căutări pe acest blog

Penne cu sos de rosii


INGREDIENTE:

  • 350g penne
  • 5 felii de cascaval
  • o ceapa mare
  • 6 catei de usturoi
  • o cutie rosii cubulete in suc
  • sare
  • piper
  • o lingurita cimbru + o crenguta cimbru proaspat
  • 2 foi de dafin
  • 2 boabe de ienibahar


MOD DE PREPARARE:
  1. Am tocat ceapa marunt, apoi am calit-o in putin ulei. Cand s-a inmuiat am adaugat usturoiul pisat, am mai lasat cateva minute pe foc, apoi am adaugat rosiile din conserva, cu tot cu sos.
  2. Am amestecat, api am adaugat condimentele si un pahar cu apa. Am lasat pe foc 10 min, pana a scazut.
  3. Intre timp, am fiert pastele 6 min, apoi le-am pus in tigaie si le-am amestecat cu sosul.
  4. Am taiat cascavalul fasii mai subtiri si l-am pus peste paste.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu