Faceți căutări pe acest blog

Paste cu carnati de plescoi si branza topita


INGREDIENTE:

  • 400 g paste ondulate
  • 350g carnati de plescoi
  • 300 g branza topita la tub 
  • o lingurita cimbru
  • sare
  • patrunjel
MOD DE PREPARARE:
  1. Am pus apa pe foc, iar cand a fiert am adaugat pastele, sare si le-am fiert 7 minute, amestecand din cand in cand.
  2. Am pus o lingura de ulei intr-o tigaie, am adaugat carnatii taiati in bucati mai mici, i-am calit 2-3 minute, apoi am scurs uleiul si am adaugat branza topita, cimbrul si cateva linguri de apa de la paste.
  3. Am lasat sosul sa fiarba 7-8 minute, adaugand din cand in cand apa de la paste, sa nu fie prea gros, apoi am adaugat pastele si am mai lasat cateva minute pe foc.
  4. La sfarsit, am adaugat patrunjel tocat mai mare.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu