Faceți căutări pe acest blog

Fusilli cu ton la cuptor


INGREDIENTE:
  • 250 g paste fusilli
  • o conserva de ton bucati in ulei vegetal de la Sun Food
  • o conserva de rosii bucati in sos
  • 2 linguri bulion
  • 3 catei de usturoi
  • 100 g masline kalamata
  • o mana busuioc proaspat
  • 80 g cascaval + branza rase
  • sare, piper
MOD DE PREPARARE:
  1. Am pus apa la fiert. Cand a fiert apa, am adaugat pastele si putina sare, apoi le-am fiert 8 min.
  2. Am pus o lingura de ulei intr-o tigaie, am adaugat usturoiul pisat si l-a calit 1 min, apoi am adaugat rosiile cu sos si bulionul, am pus capacul si am lasat sa fiarba 10 min, amestecand din cand in cand si adaugand apa daca este nevoie.
  3. Am adaugat tonul, busuiocul, maslinele, sare, piper, le-am lasat vreo 2 min, apoi am adaugat pastele si am amestecat.
  4. Am pus pastele cu sos intr-un vas termorezistent, am adaugat cascavalul si branza rase, apoi am bagat in cuptor 5-7 min, pana s-a topit cascavalul.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu