Faceți căutări pe acest blog

MUSACA




INGREDIENTE: 

  • 500 g carne tocata
  • o ceapa
  • un ardei
  • 3 linguri bulion
  • boia, fulgi chilli, sare, piper
  • 3 cartofi mari
  • 2 oua
  • 2 linguri smantana
  • 100 g cascaval
  • un cuulet unt


MOD DE PREPARARE:

  • Ceapa am tocat-o marunt, ardeiul bastonase, iar cartofii i-am taiat rondele (pe lung).
  • Ceapa se pune la prajit in ulei. Cand s-a inmuiat, am pus carnea tocata si am lasat-o 5 min pe foc, amestecand mereu ca sa se desfaca. Apoi am adaugat ardeiul si bulionul amestecat cu o jumatate de cana de apa. Am potrivit gustul cu condimente (boia, chilli, sare, piper) si am lasat 7 min pe foc.
  • Intre timp, am prajit cartofii putin in ulei incins. Cand au fost gata, i-am pus pe un servetel de bucatarie, sa elimine surplusul de ulei.
  • Am batut ouale impreuna cu smantana, pana s-a format un sos alb. 
  • Am pregatit un vas termorezistent, l-am uns cu  unt, am adaugat un strat de cartofi, carne, cartofi, sosul alb, apoi cascaval ras.
  • Am bagat in cuptor pentru25 min, pana s-a rumenit.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu