Faceți căutări pe acest blog

Peste la cuptor


INGREDIENTE:

  • 7 pesti mici (caras, babusca)
  • 1 catel de usturoi
  • 80g unt
  • 100 ml vin alb
  • 1/2 lamaie
  • 1/2 lime
  • 1 morcov 
  • 1 rosie
  • sare
  • patrunjel 

MODE DE PREPARARE:
  • Pestii se spala, se curata de cap, coada si aripi, apoi se sterg cu un servetel de bucatarie si se presare cu sare pe ambele parti.
  • Morcovul l-am taiat rondele, iar rosia cubulete.
  • Am pus pestii intr-un vas termorezistent, i-am umplut cu rondelele de morcov si i-am stropit cu zeama de la lamai.
  • Untul l-am taiat cubulete si l-am pus la topit, pentru 1 min,  impreuna cu usturoiul pisat.
  • Am adaugat untul topit peste peste si l-am bagat in cuptorul incins, pentru 5-7 min, apoi am adaugat vinul amestecat cu apa (un pahar cu 100ml vin, restul apa).
  • Dupa 15 min, am adaugat si cubuletele de rosie, apoi l-am mai lasat 10min.
  • L-am servit cu patrunjel tocat si felii de lime.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu