Faceți căutări pe acest blog

Cheesecake cu visine



Ingrediente:

  • Pentru blat: - 200g biscuiti Petit Beurre;     - o jumatate pachet de unt topit.
  • Pentru umplutura: - 250g mascarpone;     - o cana de frisca lichida;      - o cana de zahar;               - zeama de la o lamaie;   - esenta de portocale;   - o lingurita cu coaja de lamaie si portocala 
  • Pentru topping: - o cana cu visine fara samburi;    - 3 linguri de zahar;   - un plic de gelatina.                                                                                                                                                                        
Mod de preparare:

  •    Am zdobit biscuitii si i-am amestecat cu untul topit, apoi i-am pus intr-o forma de tortcu peretii detasabili, i-am presat bine si i-am lasat la frigider pana s-au intarit.
  •    Am batut frisca intr-un bol, iar in altul am mixat branza mascarpone cu zaharul, esenta, coaja de lamaie si portocala, apoi le-am amestecat pe amandoua.
  •    Am turnat toata compozitia peste blatul de biscuiti si le-am mai lasat la rece o ora.
  •    Gelatina se lasa la inmuiat 10 minute in 100ml de apa.
  •    Am fiert visinele cu zaharul in o jumatate de cana de apa in jur de 10 minute. Le-am luat de pe foc si le-am amestecat cu gelatina. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu