Faceți căutări pe acest blog

Briose din carne tocata


Ingrediente pentru o tava cu 6 forme:

- 500g carne tocata;
- o ceapa;
- un morcov;
- un ardei;
- 5 catei de usturoi;
- 200g pasta de tomate;
- 4 oua;
- 100g pesmet;
- 2 linguri de mustar;
- ulei de masline;
- sare, piper, cimbru, oregano.


Mod de preparare:


  • Am tocat marunt ceapa, morcovul si ardeiul, iar usturoiul l-am pisat.
  • Intr-o tigaie, am incins putin ulei de masline si am calit toate legumele cu o lingurita de oregano.
  • Intr-un bol am batut ouale, apoi am adaugat pesmetul, 150g pasta de tomate, carnea tocata, mustarul si legumele calite. Am pus sare, piper dupa gust si le-am amestecat.
  • Tava de briose am uns-o cu ulei si am pus compozitia in mod egal in fiecare forma, apoi am ornat cu restul de pasta de tomate si putin cimbru uscat.
  • Am bagat la cuptor 30-40 min. 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu